Popis činnosti:
" budete součástí týmu největšího callcentra v naší společnosti a svojí prací ho budete podporovat
" čeká vás práce na PC, komunikace s kolegy v týmu a písemná komunikace se stávajícími klienty
" budete pracovat s interními systémy a tvořit výkazy
Možnost úvazku: 10-40 hodin/týden
Pracovní doba: od pondělí do pátku dle individuální domluvy
Co Vám nabízíme?
" perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí stabilní české společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
" adekvátní mzdové ohodnocení
" 5.bonusový týden dovolené
" práci na hlavní pracovní poměr, možnost zkráceného úvazku 10-20 hodin/týdně nebo i plného úvazku 40hodin/týdně
" perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
" občerstvení na pracovišti
" podporu vedení společnosti
Práce pro OZP.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky ( Po - Pá 8:00-15:00 hod.) nebo emailem!
Administrativní pracovník Call centra Ústí nad Labem
Náplň práce
Ústí nad Labem
20000 Kč
Kontakt
OPTIMIA sociální podnik s.r.o.
Kontaktní osoba:
Bohdana Šimůnková
Tel: 736646532
E-mail:
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Ústí nad LabemNašli jsme podobné nabídky práce
- Operátor call centra – Specialista povinného ručení; HPP i brig.
- Pracovník ostrahy, bezpečnostní pracovník Vitošov, pouze ID
- Administrativní podpora - oddělení nákupu, Praha/Mladá Boleslav
- Pracovník úklidu obchodního centra - noční směny
- Pracovník úklidu obchodního centra - úklid garáží,venkovní úklid