Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a OZP s 1.-3. stupněm invalidity.
POŽADUJEME: min. SŠ s matur.a praxí alespoň 2 roky v jakémkoliv oboru; čistý výpis z RT; velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office); zákl.znalost Zák.práce; všeob.přehled; komunikativnost a velmi příjemné, vstřícné vystupování; pečlivost.
NÁPLŇ PRÁCE: kompletní zajištění lidských zdrojů a pers.záležitostí; sběr, evidence a zpracování dat o uchazečích a zaměstnancích a aktivní komunikace s nimi; organizace výběr.řízení; uzavírání pracovněpráv.smluv; obsazování volných míst a další admin.a pers.práce související s náborem, nástupem a ukončením prac.poměru; vstupní školení BOZP, PO a jejich evidence; zpracování, třídění a archivace dokumentů, korespondence; evidence smluv klientů, pokladny, objednávek a zakázek klientů, org.chodu kanceláře správy firmy; a další operativní úkoly dle nadřízeného.
NABÍZÍME: zázemí stabilní dlouholeté společnosti; příspěvek na penzij.připojištění po 12 měsících trvání poměru u nás; možnost využívat firemní fitness; k dispozici služební telefon.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: job@kvalita.com, v předmětu e-mailu uveďte "PRACOVNÍK KLIENTSKÉHO SERVISU".
Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru.
Pracovník/ice klientského servisu České Budějovice
Náplň práce
České Budějovice
38000 - 38000 Kč
Kontakt
KVALITA náhradní plnění s.r.o.
Kontaktní osoba:
Linda Šupitarová
Tel:
E-mail:
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu České Budějovice