POŽADAVKY NA UCHAZEČE:
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou
znalost práce s PC (MS Office, Internet)
samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti
řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost)
CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA:
komplexní zajištění činností spojených s provozem, údržbou a správou budov a další administrativní práce s tím spojené např.
- zajišťování oprav a údržby majetku včetně přípravy projektové dokumentace poptávkového řízení a dalších podkladů pro uzavření smluv
- zajišťování provozu technických zařízení včetně zodpovědnosti za dodržování termínů revizí a kontrol
- zajišťování plnění požárních, bezpečnostních a hygienických požadavků
- zpracování výkazů a zadávání do interních systémů
- zajišťování zabezpečení nemovitého majetku a jeho kontrolu po kalamitních stavech počasí
- pracuje jako řidič - referent služebních motorových vozidel
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: pružná pracovní doba, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, stravenky
PRVNÍ KONTAKT: emailem
Referent/referentka oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy Klatovy
Náplň práce
Klatovy
21710 - 31820 Kč
Kontakt
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Kontaktní osoba:
Jitka Kheilová
Tel: 377 169 410
E-mail: zaslat email
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Plzeň