KONTAKT - Jitka Kühn, e-mail: Veronika.Micic@accolade.com
Nový kolega/nová kolegyně bude…
" Spolupracovat s klienty a porozumět jejich potřebám vyřizováním příchozích hovorů v prostředí callcentra
" Analyzovat zdravotní problémy klientů, poskytovat komplexní řešení jejich situací
" Pomáhat klientům pochopit a optimalizovat preventivní zdravotní péči
" Předávat dále zprávy o pacientech pracovníkům v oblasti zdravotnictví
Hledáme:
" Předchozí zkušenosti se službami zákazníkům ve zdravotnictví, pojišťovnictví, farmacii nebo jiném odvětví výhodou
" Vítáme také kandidáty z odvětví, kde se ke každodenním povinnostem používají technologie, multitasking a ústní/písemná komunikace v angličtině
Požadujeme:
" Výbornou znalost anglického jazyka - úroveň C1/C2, silné komunikační dovednosti v písemné i ústní formě
ZAM. VÝHODY :
- 5 týdnů dovolené + osobní volno
- 1 den placeného volna za dobrovolnictví ročně
- Sodexo Gastro Pass Card
- Flexi Pass karta nebo Multisport karta
Care Advocate II Praha
Náplň práce
Praha
plný
45000 Kč
Kontakt
Accolade Technologies, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Jitka Kühn
Tel:
E-mail:
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Praha