Care Advocate II Praha

Náplň práce

KONTAKT - Jitka Kühn, e-mail: Veronika.Micic@accolade.com


Nový kolega/nová kolegyně bude…


" Spolupracovat s klienty a porozumět jejich potřebám vyřizováním příchozích hovorů v prostředí callcentra
" Analyzovat zdravotní problémy klientů, poskytovat komplexní řešení jejich situací
" Pomáhat klientům pochopit a optimalizovat preventivní zdravotní péči
" Předávat dále zprávy o pacientech pracovníkům v oblasti zdravotnictví


Hledáme:

" Předchozí zkušenosti se službami zákazníkům ve zdravotnictví, pojišťovnictví, farmacii nebo jiném odvětví výhodou
" Vítáme také kandidáty z odvětví, kde se ke každodenním povinnostem používají technologie, multitasking a ústní/písemná komunikace v angličtině


Požadujeme:

" Výbornou znalost anglického jazyka - úroveň C1/C2, silné komunikační dovednosti v písemné i ústní formě



ZAM. VÝHODY :

- 5 týdnů dovolené + osobní volno
- 1 den placeného volna za dobrovolnictví ročně
- Sodexo Gastro Pass Card
- Flexi Pass karta nebo Multisport karta

Praha

plný

45000 Kč

Kontakt

Accolade Technologies, s.r.o.


Kontaktní osoba:
Jitka Kühn
Tel:
E-mail:



Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha