Práce s PC
Administrativní pracovník/pracovnice - OZP Červenka
Požadavky
Náplň práce
Nástup možný ihned.
Vhodné pro OZP. Úvazek 20 - 30 hodin týdně.
Náplň práce: zajišťování chodu kanceláře a správy dokumentů. Pracovní doba: 7:00 - 13:00
Hlavní činnosti:
- Práce s dokumenty – zpracování, archivace, skenování a kopírování dokumentů.
- E-mailová a telefonická komunikace – vyřizování korespondence, komunikace se zákazníky
- Zadávání a kontrola dat – práce s databázemi, tabulkami a formuláři
Požadavky: Znalost práce na PC (MS Office, e-mail, databáze), dobré organizační schopnosti a pečlivost, komunikační dovednosti (telefon, e-mail)
Kontakt je možný POUZE e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá 9:00 - 12:00).
Červenka
zkrácený
170 Kč
Kontakt
Hotel Care s.r.o.
Kontaktní osoba:
Pavla Holečková
Tel: 702 213 213
E-mail:
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Olomouc