Administrativní pracovník/pracovnice - OZP Červenka

Požadavky

Práce s PC

Náplň práce

Nástup možný ihned.
Vhodné pro OZP. Úvazek 20 - 30 hodin týdně.
Náplň práce: zajišťování chodu kanceláře a správy dokumentů. Pracovní doba: 7:00 - 13:00
Hlavní činnosti:
- Práce s dokumenty – zpracování, archivace, skenování a kopírování dokumentů.
- E-mailová a telefonická komunikace – vyřizování korespondence, komunikace se zákazníky
- Zadávání a kontrola dat – práce s databázemi, tabulkami a formuláři
Požadavky: Znalost práce na PC (MS Office, e-mail, databáze), dobré organizační schopnosti a pečlivost, komunikační dovednosti (telefon, e-mail)
Kontakt je možný POUZE e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá 9:00 - 12:00).

Červenka

zkrácený

170 Kč

Kontakt

Hotel Care s.r.o.


Kontaktní osoba:
Pavla Holečková
Tel: 702 213 213
E-mail:



Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Olomouc