VYHRAZENO pro OZP
Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení.
V případě zájmu nám zašlete životopis.
NÁPLŃ PRÁCE-o - - administrativní podpora obchodního zástupce
- evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů
- obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …)
- příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení
PRACOVNÍ DOBA- ranní směny
POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, - znalost práce na PC
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost
- praxe na obdobné pozici výhodou
- analytické myšlení a smysl pro detail
Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 13 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení.
V případě zájmu nám zašlete životopis.
25 dnů dovolené
možnost odměn na základě výkonu
Administrativní pracovníci obchodního oddělení M/Ž Praha
Náplň práce
Praha
zkrácený
11000 Kč
Kontakt
OPTIMIA BPO s.r.o.
Kontaktní osoba:
Hana Sloveňáková
Tel: 800400155 / 73664653
E-mail:
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Praha