Administrativní pracovník/ce e-shop optimia Ostrava

Požadavky

Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)

Náplň práce

VYHRAZENO pro OZP
Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 13 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail.

Hledáme komunikativního zaměstnance/zaměstnankyni OZP pro zákaznickou péči e-shopu. Zkušenost s objednávkami, e-mailovou a telefonickou komunikací v e-shopu podmínkou. Práce v interním systému, registrace zákazníků, vytváření objednávek za zákazníka, Livechat, Excel, znalost Shoptetu výhodou.
Ranní směny.
Požadujeme: Znalost MS Excel, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, praxe na obdobné pozici výhodou.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost odměn na základě výkonů.

Ostrava

zkrácený

11000 Kč

Kontakt

OPTIMIA BPO s.r.o.


Kontaktní osoba:
Hana Sloveňáková
Tel: 800 400 155, 736 646
E-mail:



Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Ostrava